پیش نمایش Resident Evil: The Umbrella Chronicles



Resident Evil: The Umbrella Chronicles 



 کنفرانس خبری شرکت Capcom در شهر لندن برگزار شد و این موضوع فرصت مناسبی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی Resident Evil Umbrella Chronicles این کمپانی مخصوص کنسول Wii بود.

 

همیشه کنترل سری بازی های رزیدنت اویل در تمامی کنسول ها به راحتی Wii نبوده است. کنترل بازی با کنترلر بی همتای این کنسول، علاوه بر ایجاد هیجان بیشتر می تواند در راحتی بازی کردن نیز به ما کمک کند. در نسخه اجرا شده در این کنفرانس متوجه شدیم که بازی دارای دو فصل متفاوت می باشد. که ما می توانیم به دلخواه یکی از آنها را انتخاب و بازی کنیم، از ریل خارج شدن قطار یا انفجار عمارت بزرگ، انتخاب برای شروع بازی با شماست.

 

سازندگان هر دوفصل بازی را به نحوی با هم پیوند زدند که برای متوجه شدن کامل داستا می بایست پس از اتمام فصل دلخواه اول فصل بعدی را نیز به پایان برسانید.

 

کنترل بازی هم با ریموت کنترل اصلی کنسول قابل بازی کردن است و هم با Zapper ، پیشنهاد اکید سازندگان استفاده از Zapper  در بازی است، زیرا در این صورت هیجان بازی دو چندان شده و لذت بازی نیز به علت کنترل خوب با Zapper  به اوج خود خواهد رسید.

 

گرافیک محیط بازی بسیار خشک و بی روح طراحی شده است، گویا سازندگان بازی زیاد به محیط توجه نمی کنند، این مسئله را می توانید از نسخه های دیگر این سری بازی ها چه برای کنسول ها و چه برای PC متوجه شوید، در عوض مدل سازی، صدا گذاری و حرکات کاراکتر های بازی از قبیل : zombie ها ، Doberman ها (سگ ها وحشی)، بسیار خوب کار شده اند و می توانند تا حدودی بر گرافیک پایین محیط چیره شوند. همچنین افکت گذاری تصویری نیز از قبیل : انفجار ها، شلیک و ... نیز در حد قابل قبولی قرار دارند.

 

صدا گذاری محیط، کاراکتر ها و ... در سطح قابل قبولی بوده ولی قابل مقایسه با بازی های روز و حرفه ای نیستند.

 

به هر حال دارندگان کنسول Wii ، و طرفداران سری بازی های RE در صوت داشتن یک Zapper ، لذت زیادی خواهند برد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد