پیش نمایش Tom Clancys Rainbow Six Vegas 2


Tom Clancys Rainbow Six Vegas 2 



شماره پیشین این بازی که در حقیقت تحولی در این سری که به سبک شوتر تاکتیکی (Tactical Shooter) میباشد، توانست در سال 2006 موفقیتهای زیادی کسب کند و بار دیگر نوشته های تام کلنسی را به رخ همگان بکشاند. ظاهراً Ubi Soft هم خاطره خوبی از شماره قبل دارد و شماره جدید نیز توسط همین شرکت ساخته و منتشر خواهد شد. آنطور که گفته شده است نسخه جدید داستان شماره قبل را ادامه میدهد و با یک پایان انفجاری داستان را به پایان میرساند. البته کمپانی سازنده، علت این پیگیری شماره قبل را نه تنها بهبود داستان و تکمیل آن بلکه دقیقتر ساختن بسیاری از موارد مانند هدف گیری و مبارزات تن به تن و نیز افزودن قابلیتهای جدیدی به قسمت چند نفره و کاملتر کردن طراحی شخصیتها نامیدند.

Ubi Soft روی طراحی دقیقتر و گسترش سلاحهای موجود در این شماره تاکید میکند و از 11 اسلحه جدید خبر میدهد که همگی از لحاظ طراحی و دقت و فیزیک و حتی صدای شلیک با نمونه های واقعی برابری میکنند. یکی از اسلحه هایی که برای ساخت آن زمان بسیاری صرف شده است، یک Sniper با مدل SR-25 میباشد. تغییر دیگری که در این شماره داریم این است که دیگر مجبور نیستید با یک شخصیت ثابت و برای همیشه به بازی بپردازید. در این شماره شما میتوانید در ابتدا شخصیت دلخواه خود را طراحی کنید و سپس به انجام مراحل توسط شخصیت ساخته شده مشغول شوید. البته شاید چندان چهره شخصیت اصلی در بازی مورد توجه قرار نگیرد ولی سازندگان برای بدون نقص بودن هرچه بیشتر، تمامی نکات را در نظر گرفته اند.

شماره جدید نیز از موتور گرافیکی ارتقاء یافته Unreal Engine 3.0 بهره میبرد. اینبار سعی شده است که شهر با تمام جزئیات و ساختمانها و خیابانها و پس کوچه ها طراحی شود. هوش مصنوعی افراد تحت فرمان نیز ارتقاء یافته است و آنها در استفاده از سنگرها و ایجاد آتش پوشش دهنده دقیقتر و بجاتر عکس العمل نشان میدهند. در شماره جدید برای اجسام مختلف میزان تحمل ضربه و اصابت گلوله در نظر گرفته شده است و تا حد امکان این میزان تحمل با واقعیت مطابقت داده شده است. در شماره جدید افراد شما حرکات طبیعی تری دارند و بیش از قبل صحبت کرده و گزارشات کاملی از شرایط توسط بی سیم به شما میدهند و این شما را در هدایت بهتر گروه یاری میکند. نکته ای که در رابطه با افراد تحت فرمان در بازی گنجانده شده و نیاز به آن احساس میشد، این است که شما میتوانید دید آنها را نیز در تصویر داشته باشید و نظارت بیشتری بر عملکرد آنها کنید.

مدت زمان بازی در قسمت داستانی حدود 10 الی 12 ساعت در نظر گرفته شده است. سازندگان قصد دارند قسمت چند نفره را نیز تا آخرین حد ممکن کامل کنند و تا اینجا 13 نقشه برای آن در نظر گرفته شده است که تعدادی از آنها نقشه های بهینه شده از نسخه قبل میباشند. برای این قسمت سه حالت مبارزه گروهی و تک نفره در مقابل هم و تسخیر پرچم تا اینجا مشخص هستند. یک قسمت دیگری که به نظر جالب میباشد، مبارزه با تروریستها به صورت تک نفره یا چند نفره میباشد. در این قسمت شما میتوانید به صورت تک نفره و با کمک دو زیرگروه به مبارزه با تروریستها بروید و یا به اتفاق دوستان خود تا سقف 3 نفر دیگر به مبارزه با تروریستها بپردازید.

آنگونه که انتظار میرود این بازی نه تنها در حد و اندازه شماره اول بوده و انتظارها را برآورده میکند، بلکه با توجه به آنچه تا کنون عنوان شده میتواند محبوبیت این سری را به سطح بالاتری ببرد و از قرار معلوم اثری دیگر از تام کلنسی با اقتدار خود نمایی خواهد کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد