پیش نمایش Legendary


Legendary 


شهر لندن ظاهراً سوژه مناسبی برای بازی سازان شده است و اینبار لندن را درمیان شعله های آتش و تحت حمله گرگ نماها و گریفینها (پرنده های عجیبی که در اکثر بازیها از جمله شاهزاده ایرانی وجود داشتند) خواهید دید. طبق اطلاعات موجود، بازی در چند شهر بزرگ و مهم جهان صورت میگیرد. در این بازی سعی شده است در حد توان بزرگنمایی صورت گیرد و رعب و وحشت کاملاً به گیمر منتقل شود. به دلیل اینکه نسخه دموی بازی مربوط به مرحله شهر لندن است ما به شرح آنچه دیده شده میپردازیم.

در این مرحله بازی در زیرزمین یک مرکز تحقیقاتی شروع میشود و تکنسین ها و نیروهای امنیتی هر یک مشغول انجام کار خود هستند و در این قسمت میتوان با کنترل بازی آشنا شد. پس از مدت کوتاهی ناگهان سیل شیاطین به مرکز تحقیقاتی آغاز میشود و در یک لحظه آرامش ساکن تبدیل به جهنمی پر دلهره میشود. حرکات افراد طبیعی جلوه میکند و هرکس عکس العمل قابل انتظار را انجام میدهد، بدین صورت که نیروهای امنیتی و سربازان برای رویارویی آرایش میگیرند و تکنسینها برای نجات جان خود متواری میشوند. وظیفه شما مقابله با این موجودات و رساندن خود به آسانسور و رفتن به پشت بام و در نتیجه تحت کنترل گرفتن اوضاع موجود است. موجودات گرگ نما که از در و دیوار سرازیر میشوند میتوانند بسیار مشکل ساز باشند و شیاطین معلق در هوا نیز چندان روی خوشی به گیمر نشان نمیدهند.


با این صحنه سازی گیمر در شرایط سخت و پر هرج و مرجی قرار میگیرد، پس بی درنگ باید همزمان با از پا در آوردن دشمنان به سوی آسانسور بشتابید. در مسیر رسیدن به آسانسور، بیشتر گرگ نماها سد راه شما میشوند و این موجودات جان سخت دارای هوش مصنوعی خوبی بوده و به خوبی عکس العمل نشان میدهند. اسلحه موثر در مقابل این موجودات شاتگان است و لازم به ذکر است که در بازی به غیر از شاتگان یک مسلسل و یک تفنگ دوربین دار با قابلیت اتوماتیک و تک تیر در اختیار شما قرار میگیرد. پس از طی یک مسیر نسبتاً سخت به آسانسور میرسید و در آنجا با گروهی از نظامیان در حال راه اندازی آسانسور آشنا میشوید.

با رسیدن به پشت بام صحنه ای گیرا و مخوف پدیدار میشود، لندن با تمام جزئیات غرق در آتش و هیاهو طراحی شده است. در اینجا گریفینها صحنه ای وحشتناک را صورت داده اند و با جثه عظیمی که دارند و پرواز دسته جمعی گیمر را تحت تاثیر قرار میدهند. تیر اندازی به این موجودات با سلاح در اختیار بی فایده است و باید با پیدا کردن راکت انداز به خدمت این موجودات برسید.

از آنچه دیده شد میتوان انتظار یک بازی هیجان انگیز و گیمر پسند را انتظار داشت، هرچند که بسیاری از ایده ها تکراری است ولی این حقیقت وجود دارد که سبک شوتر اول شخص به حد اشباع رسیده و ابداع یک طرح نو در این سبک بسیار کار دشواری است، چون بازی سازان تا به حال هرچه در چنته داشته اند را رو کرده و اکنون روی همان داشته های خود مانور میدهند. ضمناً شاید این بازی بتواند حریفی برای بازی Fall Out 3 باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد