پیش نمایش Mount and Blade

Mount and Blade 


این بازی تقریبا کامل شده است و به زودی منتشر خواهد شد اما پیش نمایش این بازی تنها تا مرحله ششم قابل بازی بود و تمام کسانی که توانستند این بازی را تجربه نمایند انتظارات بزرگی از آن دارند . می پردازیم به دلایل این انتظارات بزرگ!
 
 برای آغاز می توان گفت مرحله آموزشی این بازی بسیار قابل درک و توجیه کننده است و کاملا شما را با حال و هوای بازی آشنا می کند. شما مرحله آموزشی خود را در طی 4 قسمت یعنی : مبارزه با شمشیر، استفاده از سپر ، تیر و کمان و مبارزه هنگام سوارکاری ، خواهید گذراند و پس از آن در فضایی کاملا شبیه به محیط اصلی بازی قرار می گیرید تا با آنچه که باید در طول بازی اصلی انجام دهید آشنا شوید.
 
 هنگامی که مرحله آموزشی خود را به پایان بردید باید به سراغ ساخت شخصیت بروید و می توان گفت طراحی شخصیت در این بازی یکی از جذاب ترین طراحی های شخصیتی است که در بازی های اخیر دیده ایم. شما باید جنسیت شخصیت خود را مشخص نمایید ، سپس به تمام جزئیات پوست و صورت او پرداخته وضعیت بینی و مقدار تو رفتگی چشمان او را نیز مشخص سازید. مطمئنا این طراحی شخصیت جذاب بر روی روند بازی تاثیری نخواهد گذاشت اما همه ما از ساخت آسان یک شخصیت برای خود ، لذت خواهیم برد. نکته بسیار جالبی که بعد از طراحی شخصیت فرا می سرد ، انتخاب یک سرگذشت برای شخصیت خودتان است. شما می توانید انتخاب نمایید که آیا شخصیت شما در گذشته یک سلحشور بوده است ، یک آهنگر بوده است ، یک جیب بر یا حتی یک دانشجوی درس خوان؟؟!؟!؟! آنچه در دسترس شما برای انتخاب قرار دارد در واقع چیزی است که شخصیت طراحی شده توسط شما در دوران جوانی خود انجام داده است و اینکه چرا هم اکنون باید دست به چنین ماجراجویی و انتقام گیری بزند!
طریقه برگفتن صفات و ویژگی های شخصیتی نیز بسیار جدی است و هیچ نکته طنز گونه ای در آن دیده نمی شود و اگر شما تا کنون نسخه ای از بازی FallOut را تجربه کرده باشید بی شک با نحوه کار آشنا خواهید بود.
 
 از نظر گرافیکی باید گفت بازی بسیار مناسب طراحی شده است. نسخه پیش نمایش هنوز یک نسخه تکمیل نشده بود اما در آن نسخه طراحی شخصیت ها اندکی خشک به نظر می رسید و صورت آن ها حالتی چوبی داشت. اما نکته ای که گرافیک بازی را تجلل می بخشد طراحی بسیار زیبای سازه ها ، بنا ها و قلعه هاست که بسیار زیبا انجام شده است. مکان های بسیار زیادی در بازی وجود دارد که با ورود به آن ها خود را تا خر خره در مشکل خواهید یافت پس هیچ وقت تنهایی به مساف چند نگهبان قصر نروید و ابتدا با عده ای دوست بشوید تا بتوانید گروه خاص خود را تشکیل دهید و سپس سراغ نگهبان ها بروید.
 
 از نظر کنترلی این بازی یکی از ساده ترین ، بی آلایش ترین و قابل درک ترین سیستم های کنترلی را دارد که شما در آن با دکمه چپ موس حمله ، با دکمه راست دفاع و با رول موس سلاح های مختلف را تعویض خواهید کرد در حالیکه از چهار دکمه همیشگی برای حرکت ، یعنی W,A,S,D ، استفاده خواهید نمود. شما تمامی پیشرفت ها و دگرگونی های شخصیت خود را در صفحه بازی خواهید یافت و سیستم کنترلی عالی بازی همه تغییرات و پیشرفت ها را برای شما ملموس خواهد کرد. 
 
 در نتیجه می توان گفت بازی Mount & Blade یکی از ماجراجویی هایی خواهد بود که شما را بسیار درگیر خود می سازد و تعداد زیادی از طرفداران این سبک را جذب خود خواهد کرد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد