پیش نمایش Need for Speed: Undercover

Need for Speed Undercover 


نسخه پیشین بازی که در سال گذشته منتشر را می توان یک انحراف برای سری نامید چرا که به ناگاه از مسابقات غیر قانونی خیابانی به مسابقات قانونی و نه چندان جذاب روی آورد. Need for Speed: ProStreet ترکیبی بود از آنچه که در نسخه های ابتدایی سری دیدیم ، بعلاوه مقدار زیادی تبلیغات برای شرکت های مختلف که همگان از آن بعنوان یک ایراد بزرگ نام بردند. این بار تیم EA Black Box نسخه جدید را با داشتنی های متفاوت نسبت به گذشتگانش راهی بازار خواهد کرد و در این نسخه بیش از هر نسخه دیگری به داستان پردازی توجه شده است.
 
 نسخه Under Cover تمام توقف های سری را بار دیگر به جلو می راند و با داستانی هالیوودی و همکاری یک بازیگر هالیوودی به نام Maggie Q ، که در فیلم های همچون "ماموریت غیر ممکن 2" و "جان سخت" ایفای نقش کرده بود ، تجربه ای جدید را برای تمام بازیباز ها و بخصوص طرفداران سری رقم می زند.از نظر روند بازی Need for Speed: Undercover بسیار به نسخه های پیش از ProStreet شباهت دارد و این امر حاکی از این است که بار دیگر باید از چنگ پلیس ها بگریزید و شاهد تعقیب و گریز هایی نفس گیر باشید ، یا اینکه با رقیبان خود مساف تک یه تک معروف به Canyon بگذارید.مسلما طرفداران این سری بعد از تجربه کردن نسخه نه چندان جذاب پیش ، بار دیگر با این داستان زیبا به وجد خواهند آمد.
 
 همانند نسخه های قبلی (به غیر از نسخه پیشین) شما بار دیگر در نقش یک راننده مسابقات غیر قانونی و شبانه ظاهر خواهید شد که باید با تلاش خود و کسب مهارت ، تمام رانندگان دیگر را کنار بزنید و سلطان خیابان های Tri City Bay Area شوید. داستان بازی را نیز بازیباز در طی روند بازی و دیدن میان پرده های سینمایی مانند این بازی که با ایفای نقش "مگی کیو" ، بعنوان دوست شما ، و "چیس لین" ، بعنوان یک مامور فدرال که قصد فروپاشی مسابقات مخفیانه را دارد ، همراه خواهد بود، در می یابد.
 
 سیستم کنترلی خودرو ، که همواره یکی از مهم ترین شاخص ها در بازی های اتوموبیل رانی بوده است و بسیاری از بازی های همچون GRID از مناسب نبودن آن رنج می برند، نیز بسیار خوب و پیرو از سبک همیشگی طراحی شده است تا شما بتوانید در حین اینکه حس رانندگی حقیقی را دارید ، نمایش ها و هنرنمایی های زیبای خود را نیز با خودرو انجام دهید بدون اینکه احساس شناور بودن و نا امنی بکنید.
 

از نظر روند بازی و چگونگی انجام آن می توان گفت به غیر از حالت های همیشگی دو حالت دیگر وجود دارد که در پیش نمایش ارائه شده از این بازی به تصویر کشیده شد. در این دو حالت شما یک بار نقش تعقیب کننده و بار دیگر تحت تعقیب را دارید. در حالت The Highway Battle شما در یک بزرگراه بسیار عریض و بزرگ ، در میان تعداد بسیار فراوانی ماشین قرار دارید که با سرعت زیاد(و البته نه به اندازه شما) رانندگی می کنند و شما باید از بین این خیل خودرو با جاخالی دادن و مهارت فراوان خود را به خودور تحت تعقیب برسانید و او را بگیرید. در حالت دیگری که The Police Chase نام دارد شما باید از دست خودرو های پلیسی فرار کنید که در این نسخه بسیار هوشمند تر و ماهر تر شده اند و با همکاری یکدیگر مانور های متحیر کننده ای ارائه می دهند.

از نظر بصری بازی Need for Speed: Undercover بسیار آراسته ، مجلل و دلپذیر به چشم می آید. با اینکه در پیش نمایش ارائه شده از بازی تعدادی اشکال مصنوعی و مشکلات فیزیکی وجود داشت ، اما انتظار می رود تمام این مشکلات پیش از انتشار بازی در ماه نوامبر حل شود. هنگامی که این مشکلات رفع شوند ، این نسخه از سری بازی های NFS تبدیل به یکی از پر زرق و برق ترین و چشم نواز ترین بازی هایی خواهد شد که نورپردازی فوق العاده و مدل سازی خارق العاده ای دارد.

این نسخه از بازی به طرز قابل قبولی در حال شکل گیری است و طرفداران سری باید منتظر یک سیستم کنترلی عالی، داستانی زیبا و گرافیکی چشم نواز باشند.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد