پیش نمایش Warhammer 40000: Dawn of War II

Warhammer 40000: Dawn of War II 


 

بازی Warhammer 40,000: Dawn of War II ، نسخه جدید بازی Warhammer 40,000 است که توسط شرکت Relic entertainment طراحی میشود و شرکت THQ ناشر آن خواهد بود . این بازی یک بازی استراتژیک است که در ادامه بازی Dawn of Warساخته شده است . مجموعه بازیهای سری Warhammer 40,000 ، بر اساس یک بازی فیزیکی و تخته ای به همین نام ساخته شده است. برای درک بهتر یک بازی مانند ایروپولی یا مارپله را تصور کنید .

 


با توجه به محبوبیت Warhammer 40,000 در آمریکا و اروپا ، ایده اصلی ساخت چند بازی ویدئویی از آن گرفته شده است ، به طوری که گاهی اوقات جنگ و سربازان شباهت زیادی به بازی فیزیکی داشته اند . خوب است بدانید سازنده Warhammer 40,000 ، در سود بازی های ویدئویی شریک است .

 


بازی Warhammer 40,000 یک بازی جنگی چند نفره است و با قوانین خاص خود انجام میشود . در این بازی گروه های جنگجو جزئیات زیادی دارند و هر یک از سربازان این گروه ها از روشی خاص برای جنگیدن استفاده میکنند . نسخه بازی Warhammer 40,000: Dawn of War II ، در چند جشنواره و سمینار معرفی شده و تا کنون تقدیرهای زیادی از آن صورت گرفته است سازندگان برای معرفی این بازی اقدام به انتشار چند فیلم کرده اند . فیلم هایی که از این بازی منتشر شده اند ، در اولین برخورد ، بازی دوستان را به یاد warcraft می اندازد .

 


بسیاری از محیط های نبرد سرسبز است و در طراحی کاراکترهای مختلف از چند رنگ استفاده شده است . هر چند داستان بازی در آینده دور اتفاق خواهد افتاد ، بسیاری از روش های کلاسیک در جنگ ها به کار گرفته شده است بسیاری از سربازان قویترین ضربات خود را از طریق سلاح های سرد به دشمن وارد خواهند کردالبته سلاح های گرم همچون گذشته در صحنه نبرد وجود دارد و گاهی پای تانک های غول آسا نیز به معرکه باز خواهد شد . تا کنون 4 گروه از گروه هایی که بازیکنان میتوانند در بازی انتخاب کنند معرفی شده است . گروه اول تفنگداران فضایی ( space marines ) هستند این تفنگ داران اصلی ترین گروه این بازی هستند و حالت یک نفره بازی نیز مثل گذشته در تصاحب این گروه است . سربازان این گروه انسان هایی هستند که لباس های فضایی پوشیده اند و یک اسلحه ، شمشیر یا اره برقی در دست دارند . لباس سربازان این گروه به شخصیت "باز" آدم اهنی کارتون اسباب بازی ها شباهت دارد . سربازان این گروه پس از سال ها نبرد توانسته اند در مقابل دشمنان بایستند .

 

Orks نام گروه دیگری است که به orc های warcraft شباهت دارند . در واقع فیزیک orcها کاملا شبیه به هم است ، اما طبق داستان orc ها از نظر فرهنگ و زیست متفاوت هستند . این گروه ، پرجمعیت ترین نوع موجودات در بازی است . با این وجود آنها خیلی جنگ طلب هستند و این جنگ طلبی آن ها را به زیرگروه های زیادی تقسیم کرده و آتش جنگ میان آنها شعله ور است . Elder ها یعنی گروه دیگر، Elf هایی باستانی و با فرهنگ هستند و از لحاظ فناوری پیشرفته ترین گروه محسوب میشوند . سربازان این گروه از سرعت بسیار بالایی بهره مند هستند و میتوانند غیب شوند . این گروه از سلاح های گرم و سرد بهره میبرند . Tyranids ، نام گروه دیگری است که به عنوان گروه خونخوار و خشن در این بازی معرفی می شود . اعضای این گروه ، موجوداتی بیگانه هستند که به غارت و چپاول سیارات میپردازند . سربازان این گروه ، از مهندسی بیولوژیکی در موجودات مختلف حاصل شده اند و جسم آن ها برای جنگیدن و نابود کردن ساخته شده است . سلاح های اعضای این گروه با جسمشان ترکیب شده است . به عنوان مثال برخی از سربازان این گروه پنجه هایی به شکل شمشیر دارند . تیرهایی که بعضی از اعضای این گروه پرتاب میکنند ، مثل سلاح های دفاعی حیوانات است که از بدنشان خارج می شود .

 


فیلم اصلی معرفی این بازی ، در نقطه شروع ، نبردی بسیار هولناک و سریع را میان سربازان space marines و Elder به تصویر میکشد . در انتهای این نبرد فرمانده گروه Elder در یک نبرد تک به تک ، توسط فرمانده گروه space marines کشته میشود . در همین هنگام تصویر رو به آسمان میگردد و از ورود موجودات بیرحم (Tyranids ) به زمین خبر میدهد . طبق نظر چند نشریه معتبر بازی ، Tyranids ها ، اصلی ترین دشمن نسخه Warhammer 40,000: Dawn of War II محسوب میشوند . اگر نسخه قبل این بازی را دیده باشید ، میدانید که در این بازی به ساخت و ساز ساختمان توجه زیادی میشود . در نسخه جدید توجه کمتری به سازه ها شده است . در عوض بسیاری از پایگاه ها متحرک است و ساختن و جابجا کردن آن ها بسیار ساده است . این اتفاق باعث می شود که سرعت و انعطاف بیشتری در نبردهای چند نفره ایجاد شود .

 


این بازی برای سیستم عامل ویندوز طراحی میشود و به احتمال زیاد ، در بهار سال آینده به عرضه عمومی گذاشته خواهد شد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد