نقدوبررسی State of Emergency

State of Emergency 


5
متوسط
 
GamePlay 
 5
Graphics 
 4
Sound 
 4
Value 
 5
Tilt 
 6
سطح بازی: Easy
درجه سنی: Mature 17+
زمان یادگیری: بین 0 تا 15 دقیقه
نقد پلتفورم: PS2 PC
نقاط قوت : نو آوری در گیم پلی
نقاط ضعف : گرافیک بسیار مبتدی و داستان خام
این بازی شما را در محیطی آشفته قرار میدهد و موضوع آن مبارزه با دولت ظالم میباشد . اگرچه ماموریتها و سیستم مبارزه ای ساده این بازی در ابتدا اندکی آن را پیش پا افتاده نشان میدهد ولی پس از مدتی کوتاه سبک خشونت آمیخته با کمدی بازی باعث جذابیت بازی میشود . این بازی مانند بازیهای دیگر به سبک خود دارای مشکلات رایج این سبک میباشد . به عنوان مثال زاویه دوربین حالتی گیج دارد و در گوشه ها گیر میکند یا درست پشت سر کاراکتر ثابت نیست و شما را مجبور میکند با دکمه های مربوطه زاویه دوربین را تنظیم کنید . در این بازی طیف سلاحها متنوع است و در ابتدا با چوب بیس بال و سلاح های سرد آغاز میشود . همچنین بازی دارای منتخب کاملی از سلاحهای گرم از کلت گرفته تا بازوکا و سلاحهای سنگین و نیز انواع شمشیرهای مختلف میباشد. علاوه بر اینها شما میتوانید از وسائل موجود در محیط استفاده کنید و با پرتاب کردن آنها چه برای منحرف کردن حواس محافظان و چه صدمه زدن به نیروهای مقابل بهره ببرید .در شروع بازی و در گزینه ((کیاس)) یاد تاکسی دیوانهً شرکت سگا می افتید که موضوع از این قرار است که باید طی زمان تعیین شده به حد نصاب امتیاز برسید و اجازه ورود به مرحله بعدی را بدست آورید .

 این ماموریت را باید با کشتن نیروهای مقابل انجام دهید که برای افزودن به زمان در نظر گرفته شده میتوانید با شکستن و خراب کردن وسائل اطراف و در و پنجره ها و نیز گرفتن وسائل بجا مانده از دشمنانی که کشته اید به مقصود خود برسید و به این نکته توجه داشته باشید که اگر گزینه ((جریمه کشتن شهروندان)) فعال باشد با کشتن افراد عادی از شما امتیاز کم میشود ولی اگر آن را غیر فعال کنید میتوانید به راحتی به قتل و عام مردم شهر بپردازید. بعد از به دست آوردن امتیاز مورد نیاز و رفتن به مرحله بعد به شما زمانی داده میشود که در آن با سلاحهای مختلف افراد مورد نظر را از بین ببرید . سیر بازی در این گزینه به همین شکل است . اگر میخواهید بازی دارای داستان باشد باید حالت Mission based را انتخاب کنید.


در این حالت بازی دارای داستان اصلی خود است و در آن هدف مقابله با دولت ظالم و بی رحم است . شما عضو یک گروه به نام ((آزادی)) میباشید که علت بوجود آمدن آن مقابله با دولت و برگرداندن همه چیز به حالت معمول است. شما باید ماموربتهایی که میگیرید را انجام دهید مانند منفجر کردن ساختمان یا کشتن یک گروه یا اسکرت و محافظت کردن از مردم و.... که برای انجام دادن این ماموریتها سلاحهای خاص به شما داده میشود و به این راحتی نمیتوانید هر سلاحی که میخواهید مانند بعضی بازیها روی زمین پیدا کنید. بعضی ماموریتها جالب و خاص هستند و بعضی ساده و بعضی تکراری . تمام کردن بازی این امکان را به شما میدهد که در گزینه اضافه شده کاراکتر خود را از بین 5 کاراکتر موجود انتخاب کنید .در این بازی میتوانید صحنه های جالبی را خلق کنید و خرابکاری و آدم کشی های آمیخته با کمدی در آن خالی از لطف نیست . صداگذاری بازی نیز خوب صورت گرفته است . این بازی شاید چندان عمیق و قوی نباشد ولی امتیازهای کسب شده و حس داشتن لحظاتی جالب و دیوانه وار طرفداران بازی را به امتحان آن ترغیب میکند   
 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد