نقدوبررسی RACE 07 - The WTCC Game

RACE 07 - The WTCC Game 
7.5
خوب
 
GamePlay 
 8
Graphics 
 6
Sound 
 7
Value 
 9
Tilt 
 8
سطح بازی: Normal
درجه سنی: Everyone
زمان یادگیری: بین 15 تا 30 دقیقه
نقد پلتفورم: PC
نقاط قوت : شبیه سازی بسیار خوب اتومبیل ها و پیست ها ، رانندگی حرفه ای ، حالت چند نفره 24 نفری!
نقاط ضعف : گرافیک نسبتا قدیمی، شباهت بیش از اندازی به نسخه قبلی
 
بازی اتومبیل رانی کمپانی SimBin در سال 2006 با نام WTCC Race که بازی رسمی این مسابقات مطرح اتومبیل رانی دنیا به شمار می آمد، با استقبال بسیار زیادی از سوی طرفداران بازی های رایانه ای به ویژه طرفداران اتومبیل رانی روبرو شد و توانست عنوان یکی از برترین بازی های اتومبیل رانی تاریخ را از آن خود کند. نسخه جدید این بازی اتومبیل رانی در سال 2007 نیز توانست بهتر ازنسخه پیشین این بازی و با ویژگی های اتومبیل های بیشتر و مراحل متعدد و در برگیری فصل کامل 2007 و 2006 مسابقات WTCC همراه با تاریخچه WTCC’87 class, Formula 3000, Formula BMW, the Mini Cooper Challenge و نیز دارا بودن حالت شبکه با حداکثر 24 بازیکن جذابیت این بازی اتومبیل رانی را دو چندان کند.

شما در این بازی خواهید توانست اتومبیل و سطح مسابقات را از چندین زاویه با مشخصات بسیار کامل مربوط به همان زاویه دوربین مشاهده کنید. شما در نقش یک راننده حرفه ای مسابقات اتومبیل رانی می توانید از زاویه پشت کاکپیت و کنترل فرمان ماشین و یا در صورت لزوم از چند زاویه پشت اتومبیل که در صحنه های جدال و گریز در سر پیچ های خطرناک به کمک شما می آید،  وضعیت مسابقه را ببینید. یش از 300 اتومبیل در 9 کلاس مختلف، 32 مرحله و جاده برای مسابقه از سرتاسر دنیا، بازی در حالت انفرادی وآنلاین چندین نفره تحت وب و شبکه از جمله ویژگی های این بازی اتومبیل رانی میباشد.

این بازی از لحاظ شبیه سازی در حد بالایی قرار دارد. چه در قدرت ماشینها و کنترل آنها و چه در طراحی بیرون و داخل ماشینها به دقت کار شده است. همچنین شرایط محیطی و آب و هوایی و تاثیر آنها به خوبی شبیه سازی شده اند.

از نقاط ضعف بازی میتوان به عدم پیشرفت چشمگیر در گرافیک آن نسبت به نسخه قبل اشاره کرد که چندان در حد انتظار نیست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد