اولین و کاملترین پیش نمایش بازی Assassin's Creed 2 ( قسمت دوم)



اولین و کاملترین پیش نمایش بازی Assassin's Creed 2 ( قسمت دوم) 

نام بازیAssassin's Creed 2
سازنده بازیUbisoft Montreal
انتشار دهندهUbisoft

تاریخ انتشار

زمستان 2009

انتشار برای کنسولهای؟

PC, PS3,Xbox360

سن مورد نیاز برای بازی کردن

18 سال به بالا

سبک

اکشن، ماجراجویی ،آزادانه  (اطلاعات بیشتر)



خلاصه ای از قبل...

در قسمت قبلی با هم خواندیم و حس کردیم که هنری که در درون بازی Assassin's Creed 2 است یکی از عمیق ترین هنرهای ساخته شده در دنیای گیم است.هنری بسیار زیبا و زنده که در دنیای سرگرمیها کم نظیر است؛ نفوذ به مکانهایی زیبا و در عین حال با درون مایه تاریک، نقشی زیبا از تاریخ رنسانس را در درون دنیای بازیها بوجود آورده است و حس آن از نزدیک ترین شکل ممکنه از رویاهایی است که سازندگان میخواهند آن را به تصویر بکشند! آن هم نه تصویری ساده و گذرا بلکه تصویری عمیق و تاریخی که میتوان آن را آزادانه و از نزدیک حس کرد و میتوان روی آن فکر کرد آن هم نه فکری از قبل تعیین شده بلکه فکری بر پایه محیط آزاد بازی! نگاه کردن به این بازی نیز از لحاظ  هنر و معیارهای تاریخی و هنری درون آن دیدنی و فوق العاده است و این چیزی بود که در قسمت اول پیش نمایش به آن رسیدیدم ولی آن هنر تنها معیار بازی Assassin's Creed 2 نیست، چون اینبار شما شاهد یکی از عمیق ترین گیم پلی هایی هستید که در اینطور بازیها میتوان آن را به تصویر کشید! اگر فکر میکنید نسخه اول بازی AC یک افتضاح بود من هم با شما موافق هستم! چون نسخه اول بازی اساسین کرید در برابر این نسخه حرفی برای گفتن ندارد! برای دیدن کامل پیش نمایش روی ادامه مطلب کلیک کنید.

واناییهای EZIO  برای ساخت یک گیم پلی جدید...

از اسلحه دشمنان بر علیه شان استفاده بکنید...

او شناگری زیرک، شمشیر زنی با مهارت و فردی سریعتر نسبت به الطیر است؛ سرعت او در پیمایش دیوارهای ساختمانها و بالا رفتن از آنها واقعا مجذوب کننده تر از قبل درست شده است ضمن اینکه شما با ساختمانهایی به مراتب بلند تر از قبل طرف هستید، مانند گذشته بالا رفتن از یک ساختمان یا یک برج با گرفتن لبه ها و بالا رفتن صورت میگیرد. همان طور که در قسمت قبل نیز اشاره شد او میتواند در هر جمعتی خود را پنهان کند و مهم نیست جمعیت حتما باید رنگ لباس او باشد دقیقا بر خلاف شماره قبل که باید حتما دنبال پدران روحانی هم لباس میگشتیم. اینبار جوشش رفتاری EZIO با مردم و نگهبانها در بالاترین حد خود قرار گرفته است. سیستم جدید باعث میشود رفتار شما برایتان رسوایی و بدنامی به بار بیاورد؛اگر مراحل را طبق دستور العمل و مخفیانه پیش بروید این رسوایی گریبانگیرتان نمیشود ولی در عوض اگر بخواهید با کشتن دشمنان زیاد پیش روی کنید، مردم یا نگهبانانی که این رفتارها را ببینید باعث میشوند که شما شناسایی شوید و بعد برای یافتن و کشتن تارگتتان با مشکل بیشتری دست به گریبان بشوید. اگر رسوایی EZIO افزایش پیدا بکند، صدای زنگ خطر بلند میشود و اینجاست که شهرهای زیبای ایتالیای دوره رنسانس تبدیل به جهنمی برای EZIO میشود! دیزیلتز کارگردان مجموعه در این مورد میگوید: " وقتی شما بدنام میشوید، مراحل جدیدی به وجود می آید به طور مثال: باید آن افرادی که قیافه شما را دیدند یا در مورد شما حرف میزنند را به قتل برسانید. این باعث میشود که درجه بدنامیتان پایین بیاید و صفر شود و از این مراحل و قسمتهایی از این دست باعث میشود محافظان و نگهبانان دیگر توان شناسایی شما را نداشته باشند."

از دیگر ابداعات جدید گروه یوبی سافت برای این بازی در نمایش مهارتهای نبردی EZIO است. در سیستم قبلی نبردی هدف یک شمشیر بازی ساده فقط با یک شمشیر معمولی برای دور کردن دشمنان و بعد در موقع حمله دشمنان، با یک جایخالی کشتن آنها بود ولی بر خلاف الطیر و این سیستم قدیمی ؛EZIO سیستمی جدید و هیجان انگیز تر را پیش چشمان شما می آورد.EZIO میتواند به راحتی از تمام اسلحه های دشمنان استفاده کامل بکند تبر ، گرز، نیزه همه و همه قابلیت استفاده برای او دارد و هر کدام نیز برای خود حرکتهای خاص خودش را به نمایش میکشد.دکمه مخصوص حمله را نگهدارید و بعد با زدن دکمه های مختلف شما حرکات متفاوتی را شاهد هستید! که باعث میشود از نبردهایی که در بازی انجام میدهید لذت فوق العاده ای ببرید.

بخشی از اسلحه هایی که شما در درون بازی میتوانید از آنها استفاده بکنید.

شما اکنون منتظر مردان چاق نباشید که از انها خنجر های کوچک بدزدید! هر نگهبان ساده ای نیز ممکن است با خود خنجری داشته باشد از پشت به آنها نزدیک شوید تا چند تایی را برای خود بردارید! شما میتوانید دو هدف را همزمان و در عرض چند ثانیه پشت سر هم از بین ببرید برای اینکار میتوانید روی هوا به تارگت اولی چاقو بزنید و بعد بروی دومی بپرید! این مسئله بر افزایش سرعت و جذابیت بازی تاثیرات بسیار ویژه ای خواهد گذاشت. جنگیدن با دستهای خالی اینبار پیشرفتهای بسیار چشمگیری را در خود خواهد دید؛ اینبار EZIO هر کار کثیفی برای زنده نگه داشتن خود انجام میدهد! و از انجام هیچ کاری روی برگردان نیست! او اینبار میتواند در شرایط بحرانی خاک روی زمین را به درون چشمان دشمنان پرتاب کند و با اینکار دشمن گیج شده و او توان فرار را پیدا خواهد کرد. پائول تهیه کننده بازی در این مورد گفت:" EZIO هیچ وقت هیچ اسلحه ای(شمشیر) با خودش حمل نخواهد کرد، به جز تیغه های مخفی درون دستانش و همچنین چاقوهای کوچکی که توان پرتابشان را دارد؛ پس او اکنون در دعواها و نبردها احتیاج دارد تا از بدنش بیشتر از قبل استفاده بکند. پائول در این مورد ادامه میدهد:"برای این منظور ،EZIO قادر خواهد بود دست خالی از پس دشمنان بسیاری بر بیاید او میتواند مشت بزند، لگد بزند،جاخالی بدهد و حتی میتواند با سر به آنها ضربه بزند."

اسلحه دشمنان را از دستشان بگیرید...

با اینکه EZIO از نظر درگیری دست خالی بسیار کار آمد درست خواهد شد ولی او امکانات دیگری نیز خواهد داشت که تاثیرات غیر قابل باوری را روی بازی خواهند گذاشت. از جمله این امکانات میتوان به تیغه های مخفیEZIO که در دو دست او جاسازی شده اند اشاره کرد.این تیغه ها تفاوتهای عملی و ظاهری متفاوتی با نمونه بازی قبل دارند زیرا این تیغه ها کار مخترعی بزرگ و نابغه به نام لئونارد داوینچی هستند! پس کاراییهای بسیار بیشتری را نیز نسبت به نمونه قبلی در بازی خواهند داشت.پس اینبار باید شاهد باشید دو نفر که در کنار هم هستند همزمان توسط EZIO به قتل برسند! دیزیلتز(کارگردان)  در این مورد میگوید: "اینجا اساسین کرید 2 است بیایید اینبار دو تیغه را در بدن دشمنان فرو کنیم" و بعد با لبخند ادامه میدهد:" اگر شما واقعا در شماره قبلی در این مورد مهارت داشتید خیلی خوبه ولی باید بدانید در این شماره از بازی بیشترین کارکرد بین تمام اسلحه ها را تیغه های مخفی EZIO  دارند! اینجا یک هدف مشخص وجود دارد که در انتهای راه قرار دارد! و شما هم یک قاتل هستید که به دنبال کشتن هدف است؛ بدون اینکه به اسلحه ای احتیاج داشته باشد!"

یک تغییر در بازی...

برای کامل کردن بازی Assassin's Creed1 ، ماهها برای جمع آوری اطلاعات از شهرها و همچنین رفتارهای مردم و اطلاعاتی از نوع تاریخچه و پیشنیه آن شهرها وقت صرف شد. آنها میخواستند از بین اطلاعاتی که کسب کرده بودند مسائل جالبی که به ریتم بازی می آمد را برداشته و قسمتهایی را در بازی جای بدهند که به بازیشان بیایید و یا قسمتهایی را در آخرین تغییرات از بازی حذف کردند و نتیجه همه این کارها بازی Assassin's Creed1 شد! و در آخر به شکلهای مختلفی در ذهن مردم مختلف به جای ماند! برخی ها اصلا راضی نبودند، برخی ها کمی خوششان آمد و برخی دیگر آن را شاهکار دانستند ولی از اینها بگذریم بازی Assassin's Creed1 به سریعترین فروش تاریخ دنیای گیم دست پیدا کرد!! بازی Assassin's Creed1 چه خوب بود چه بد تمام شده است و اینجا نه فقط یک شماره 2 در جلوی اسم بازی وجود دارد بلکه یک بازی با ریتم و حالت و قیافه جدید دیده میشود پس بهتر است مسائلی که از گذشته بازی در ذهن دارید را سریعا به دست فراموشی بسپارید!

در محلهای مخفی میتوانید دشمنان را قافلگیر کنید...

شماره اول بازی Assassin's Creed یک گیم پلی روان و بسیار ساده را در بطن خود می دیدید، ماموریت را در قسمت bureau آغاز میکردیم و بعد  از بدست آوردن اطلاعاتی از هدف باز به bureau برگشته و گذارش میدادید و باز به سمت هدف میرفتید و آن را میکشتید! بعد باز از دست دشمنان فرار میکردید و به bureau خود را میرساندید! این شکل گیم پلی ساده و با سلیقه طراحی شده بود ولی بعد از مدتی شما کاملا با روند بازی آشنا شده و آن را کاملا تکراری می دیدید. Assassin's Creed 2 این ساختار قدیمی خود را کاملا از بین برده است. دیزیلتز(کارگردان) در این مورد میگوید:" ما فکر کردیم، بیایم همه ی آن نوع گیم پلی را فراموش کنیم و جای آن حالت تکراری یک طراحی عمیق و صریح را در این مورد به نمایش بگذاریم." و ادامه داد:"احتمال وجود ساختمانی مانند قبل صفر درصد خواهد بود!!" باز یاد قبل بیفتید برای بدست آوردن اطلاعات چه نوع ماموریتهایی را انجام میدادید: کیف زنی، استراق سمع کردن،با مشت تحدید کردن ، از بلندیها دید زدن و همه و همه در مراحل و شهرهای مختلف تکرار میشد ولی اگر فکر کردید Assassin's Creed 2 نیز میخواهد همین ساختار یا حالا بگوییم! چند نوع ماموریت بیشتر را پیش بکشد در اشتباه هستید؛ اینبار شما شاهد بیش از 16 حالت کاملا متمایز از انواع و اقسام و با شکلهای مختلف هستید،برخی از ماموریتها خاص همان شهر و همان کاراکتر(هدف) طراحی شده است که واقعا رویایی به نظر میرسد!بهتر از این، این مراحل به ندرت پشت سر هم و به صورت مکرر تکرا میشوند و در برخی موارد چند نوع حالت ماموریتی به صورت متداول پشت سر هم قرار میگیرد و یک نوع ماموریت تازه را به وجود می آورد مثلا در قسمتی از بازی : EZIO به دنبال یک زن اشراف زاده برای پیدا کردن محل زندگیش که اطلاعات حیاتی در آنجا وجود دارد است بعد از کمی تعقیب زن؛متوجه میشوید یک سری قاتل برای کشتن زن به او حمله ور شده اند در همین حین EZIO باید با آنها دست و پنجه نرم کند و نگذارد زن آسیبی ببینید و زن را به سلامت از بین خیابانها تا کانالهای ونیز ببرد در اینجا آنها سوار قایقهایی میشوند ولی قاتلان دست از تعقیب بر نمیدارند و EZIO تا وقتی که زن به محل امنی برسد باید از او محافظت بکند.

مراحل استراق سمع کردن و همچنین کیف قاپی به نوعی از بازی حذف شده اند و مراحل فعال تر و سریعتری در بازی جایگذاری شده است؛ مثلا تعقیب مخفیانه ی یک زن در میان جمعیت انبوه یک بازارچه یا تعقیب کردن مردی که بسیار سریع به سمت بیرون از شهر در حرکت است و گرفتن او قبل از اینکه از شهر خارج شود گوشه ی کوچکی از مراحل جانبی بازی را شکل میدهند. دیزیلتز (کارگردان) مجموعه در این مورد میگوید: "وقتی شما اجزاء داستان سرایی را در درون مراحل مختلف ببینید خواهید فهمید با یک تجربه کاملا متفاوت نسبت به قبل رو به رو هستید." و بعد در اینباره ادامه داد:" حالا با خودتان فکر کنید چقدر تفاوت هم از نظر حس و هم از نظر ظاهری بازی ما با GTA خواهد داشت. از همین رو باز ما تصمیم گرفتیم همان رویکرد گذشته را اتخاذ کنیم. اما ما میگویم بیاییم مراحل را پشت سرهم و مانند یک صحنه در جریان بگذاریم! مانند رودی که در جریان است تا مراحل مجذوب کننده تر بشوند.پس شما بازی را با یک نقل و انتقال آغاز میکنید که آن ناگهان به یک تعقیب و گریز هیجان انگیز تغییر شکل پیدا میکند! و همین طور مراحل پشت سر هم و بدون وقفه و به صورت کاملا متمایز یافته و داستانی در جریان هستند تا شما با کشتن هدف اصلیتان ماموریت و مرحله را به پایان برسانید. ما فکر میکنیم مراحل بازی مثل روده هایی در هم تنیده ای هستند که با هم در ارتباط سریع هستند،مراحل پشت سر هم و در ارتباط با هم ادامه پیدا میکنند." این جریان تا 200 ماموریت متمایز را در درون خود دارد که هر کدام سنگ ریزه های هستند و تا در کنار هم و به صورت جاری پشت سر هم نباشند شکل واقعی بازی را به شما نشان نخواهند داد. هر ماموریت شکل و نوع رفتار خاص خود را پوشش خواهد داد و بعد از انجام چند مرحله شاید حتی در آرزوی انجام یک ماموریت مانند گذشته در مرحله حاظر را بکنید اما در این روند در جریان به ندرت "تکرار" وجود خواهد داشت!

وسیله پرنده داوینچی!(بیشتر بدانید3)

وسیله پرنده داوینچی...

*********

در ماوراء تمام قسمتها و حالات جدیدی که در بازی دیده خواهد شد مسئله ای بسیار حیرت انگیز وجود دارد؛یکی از مراحل که در نوع خود بی نظیر ساخته شده است!و نشان میدهد که بازی Assassin's Creed2 هیچ نشانه ای از بازی قبلی را ندارد بلکه همه چیز فوق العاده به نظر میرسد.یوبی سافت قصد دارد تا در قسمتهای مختلف EZIO را به سمت پیشرفت و تکاپو ببرد و در یکی از مراحل در جهت همین پیشرفتها قصد ساخت یک مرحله بی همتا را در دنیای گیم دارد؛ ساختار این ماموریت حتی از انتظارات عادی ما نیز پای خود را فراتر گذاشته است! مطمئنا یکی از بیگانه ترین و متحیر کننده ترین کارهایی که یوبی سافت در دست ساخت در بازی دارد وسیله پرنده داوینچی است! که طراحی شده از وسیله ای مثل گلایدر البته نسبت به آن دوره زمانی این وسیله اشکالات زیادی نیز دارد! پس کنترل راحتی در انتظار شما نیست پس اصلا یاد بازیهایی چون Far Cry 1 نیفتید! چون اینجا شما در بالای ساختمانهای زیبای ایتالیای دوره رنسانس باید به پرواز کردن بپردازید! EZIO  برای نجات دادن یکی از متحدهای خود باید در یکی از قسمتهای بازی در تاریکی شب به دل آسمان شهر بزند در این مرحله دیگر متحدان برای EZIO  آتشهایی روشن میکنند تا در تاریکی شب او بتواند راه درست را تشخیص دهد!EZIO باید در این قسمت مانند یک خلبان نگذارد تا این وسیله پرنده به زمین سقوط کند و خود را به متحد خود برساند و او را نجات دهد!(به نظر میسره او قصد نجات کاترینا اسفروزا(اطلاعات بیشتر قسمت اول) در بالای اون برج را دارد!!واقعا چه شود!!)

*********

پروزاری بلند از EZIO....

ساختمان ساختاری ماموریتها اینبار در تکاپو و تقلا برای افزایش هر چه بیشتر تنوع  نمایشی بازی است،حتی عنصرهای ساده و کوچک قبل نیز در حال تغییر شکل دادن هستند مثلا محلهای پرش از بلندی یا مخفی شدن در آنها مانند قبل از ساختارهای یکسانی برخوردار نیستند یک سبد پر از ماهی که برای ماهیگیر پیری است، اینبار محل خوبی برای مخفی شدن شما است! از بلندی ها به درون این محلها که در برخی موارد در درون قایقها هست بپرید تا مخفی شوید!این تنها یک مثال بود و شما میتوانید در انواع و اقسام محلها شیرجه زده و یا مخفی شوید! اینبار مانند گذشته عنصری تکراری در بازی مانند یک سری کاه یا یک محل در پشت بام شما را یاد پنهان شدن نمی اندازد؛ تعداد سربازان دشمن در جای جای بازی بیشتر شده است و در عوض هر سوراخی برای شما محلی برای به آرامش رسیدن و مخفی شدن است. در بازی شما شاهد انواع و اقسام مختلفی از دشمنان و سربازان هستید که رفتارهای متمایزی در رو به رو شدن با شما انجام میدهند؛ سیستم مهارتی شما که در بالا صحبتش را کردیم که واقعا پیشرفت کرده است ولی در مقابل دشمنان نیز از حرکات زیادی برای نابودی شما استفاده میکنند و مهارتهای زیادی در آنها گذاشته شده است؛آنها به صورتهای مختلف EZIO  را شکار میکنند حتی در موقعیتی که شما باورش را هم نمیکنید آنها سر میرسند و برای شما دردسر ایجاد میکنند! سیستم سلامتی بازی تغییرات زیادی را در خود میبینید اینبار شما با زخمی شدن "Sync"های خود را مانند قبل از دست خواهید داد ولی اینبار منتظر پر شدن آنها به صورت اتوماتیک نباشید! بلکه باید به دنبال پزشک بگردید؛ معمولا پزشکها در محلهای مشخصی در کنار خیابان ایستاده اند که در صورت لزوم شما را مداوا میکنند.

آیتمهای جمع آوری کننده نیز در بازی مانند پرچمهای بازی قبلی جاگذاری شده اند، این آیتمها معمولا در جاهایی گذاشته میشوند که کمتر فکر میکنید در آنجا چیز بدرد بخوری باشد!(مثل نسخه قبل) پس پیدا کردن آنها در نوع خود سخت ولی جذاب طراحی شده است. در این مورد دیزیلتز (کارگردان) میگوید: " اینبار فقط بدنبال یک سری پرچم نباید بگردید، اکنون تندیس های بیشتری برای جمع آوری شما گذاشته شده است مثلا: مقداری سکه طلا و چیزهایی از این نوع که همه آنها پاداشهای مستقیم برای شما هستند و در بازی تاثیر گذار خواهند بود."

تاریخ جدید؛دشمنان جدید(بیشتر بدانید4)

بخشی از دشمنان موجود در بازی...

*********

نبردها در نسخه اول بازی عامل بالقوه ای برای رشد معیارهای خسته کنندگی و یکنواختی بازی بودند. قالبا اکثر دشمنان حرکات ، رفتارها و درگیریهای یکسانی را از خود نشان میدادند.بازی جدید به شما یک سری دشمنان جدید را معرفی میکند،که هر کدام با رفتار و نوع نبرد خاص خودشان و با نقاط قوت و ضعف خودشان با شما رو به رو خواهند شد! دیگر نباید منتظر باشید با روشهای مشابه هر دشمنی را پیش رو بردارید بلکه اینبار با نبردهایی فوق العاده هیجان انگیزتر رو به رو خواهید شد .اینبار شما در درون بازی با درجه بندیهای مختلفی از نیروهای نظامی برخورد خواهید کرد که ویژگیها و هوش خاص خودشان را در بازی به نمایش خواهند گذاشت.آنها شامل کمانداران، گرز داران، تبر داران، نیزه دارن، شمشیرزنان حرفه ای، جنگجویان سلطنتی و از این دست هستند. جنگجویان به دسته های مختلفی تقسیم میشوند؛ جنگجویان ممتاز که سطح نبردی فوق العاده ای دارند و نبرد با آنها بسیار سخت است و همچنین جنگجویان عادی که به صورت گله ای به سمت شما حمله ور میشوند! اینبار همه دشمنان نمیتوانند مانند قبل از دیوارها بالا بروند بلکه دشمنان چابک خنجر بدست هستند که شما را تا بلندیها تعقیب میکنند تا شما را نابود کنند پس منتظر نباشید هر دشمن با زره سنگینی با گرفتن دیوارها خود را به بلندیها برساند! برخی دشمنان با داشتن شمشیرهای بسیار سنگین که با دو دست آنها را میگیرند نبرد را برای شما بسیار سنگین میکنند؛ نیزه دارها بیشتر دور می ایستند و نیزه را به سمت EZIO  میگیرند! در بازی هر گروه دارای رهبری ممتاز است که اگر او زنده باشد دشمنان تلاش بیشتری برای کشتن شما از خود نشان میدهند در حالی که با کشتن او میتوانید دشمنان را با مهارت خود متحیر کنید و بترسانید! تا بتوانید به راحتی آنها را از پیش رو بردارید و مسئله جالب اینکه دشمنان اگر فکر کنند شما در آن نزدیکی داخل محلهایی مخفی شدید با شمشیر یا نیزه خود به داخل محلهای مخفی فرو میکنند تا شما را شناسایی کنند! در کل نبردها زیباتر، هوشها بالاتر و واقعی تر درست شده است و ما را بسیار امیدوار کرده است.

*********

تغییر به سادگی ایجاد نمیشود...!

240 نفر= تیم بسیار بزرگ با دانشهای مختلف با ایده هایی جدید...

240 نفر به صورت کاملا مستقیم در هنر ساخت بازی Assassin's Creed II شرکت میکنند که اکثر آنها در ضمینه ساخت نسخه اول بازی نیز حضوری پر رنگی داشتند. هر کدام از این نفرات نقش تکه های یک پازل را برای ساخت هر چه بهتر بازی نسخه دوم ایفا خواهند کرد!تکه هایی که باید در کنار هم چیده بشوند تا بازیی با نام Assassin's Creed II شکل گیری شود. همه مشغول انجام وظیفه خود هستند، وظیفه ای که از قبل توسط کارگردان و تهیه کننده مجموعه به آنها واگذار شده است! حرکات نبردها و همچنین اثرات کنش و واکنشی با دنیای بزرگ بازی در شب و روز! هنوز در دست ساخت توسط سازندگان است. سیستم کنترلی بازی نیز زیر نظر متخصصاص گروه در حال طرح ریزی ها طبق نوع پلتفورم و بر پایه کارایی آن در حال درست شدن است. بازی در برخی موارد مانند نسخه قبلی است و تغییرات زیادی در آن قسمتها دیده نمیشود مثلا سوار کاری با اسب وجود دارد و همچنین بالا رفتن از برج ها و دید زدن نیز تکرار میشود. به هر حال حالت بازی جدید است،سندیت تاریخی هنوز در اولویت های اصلی قرار دارد(تایید نمیکنم! در نسخه اول صحت تاریخی ندیدم!) از همین رو آنها از تاریخ شناسان دانشگاه نوتردام کمکهای زیادی را گرفته اند.این دوره از زمان که بازی در آن در گذر است واقعا فوق العاده  و غیر قابل باور است و پر شده از اتفاقات مختلفی که در دل این بازی نیز میتوانید بسیاری از آنها را مشاهده کنید.در یک اتفاق زشت ولی واقعی رهبر خانواده Pazzi سعی کرد یکی از سیاست مدارن بزرگ ایتالیا یعنی لئونارد زو دی میدیسی را که در یکی از مراسم یکشنبه عیدپاک شرکت کرده بود را ترور کند. در این اتفاق برادر مدیسی بعد از زخمی شدن کشته میشود ولی خود مدیسی فرار میکند. مدیسی و هم پیمانان او با اعتصاب و جنگ و درگیری جنگهای خیابانی شدیدی را بر علیه خانواده Pazzi  به وجود آوردند، ولی در اخر نتوانستند خیانتکار خانواده Pazzi  را از بین ببرند.اتفاقات شلوغ و پر هم همه ای از این دست واقعا کمی سخت و غیر قابل باور است که چطور تیم یوبی سافت قصد طراحی و پیریزی این اتفاقات را در بطن یک بازی در حال جوشش و حرکت دارد! به تصویر کشیدن ایتالیایی که در آن موقع نیز محل باندهای مافیایی و خانواده هایی از این دست بود! واقعا سخت و حساس است!پرش از دوره ای از گذشته و آمدن در دنیای جدید دوره رنسانس کار بزرگی است و این تغییرات به سادگی قابل نفوذ به بازی نیست،این تغییرات یک گروه بزرگ و پر امکانات و پر تمرکز را طلب میکند تا یک بازی بزرگ تاریخی را درست کنند.صداهای موجود در بازی اینبار احساسات متفاوتی را به بازیکن منتقل خواهند کرد، احساساتی که به جو و نوع حالت خانواده های مافیایی بازی بیشتر بیاید! و بازی را به سمت شنیدنیهایی بیشتر سوق میدهد، با عبور از کش مکش و درگیریهای درون بازی که در هر گوشه ای دیده میشود شما نوع خاصی از صداگذاری را خواهید شنید که کمتر شنیده شده است!اینجا شهری وجود دارد که در حال تغییرات ناگهانی است و صداهای این نوع تغییرات در تمام قسمتهای شنیده میشود!

در نوک پیکان داستانی بازی همه چیز برمیگردد به دو فرقه! فرقه هایی که سالهاست با هم در مشکل و جنگ هستند! نام این فرقه های نام آشنا فرقه اساسین و تمپلار است.داستان بازی باز به درون این دو فرقه نفوذ کرده است و کش مکشهای این دو را به تصویر میکشد.دیزیلتز (کارگردان) در این مورد میگوید:" فرقه Templar و Assassin به صورتی کاملا مخفی و زیر زمینی شده اند" و ادامه میدهد:" شما آنها را نمیبینید ولی آنها همه جا هستند!و آنها هنوز در جنگ و نزاع هستند." یک چیزی پشت همه این درگیریهای خانواده های بازرگانان، مناطق مختلف شهری، پاپهای دروغ گو  و ارگانهای سری است و آن چیزها گروهای Templar و Assassin هستند.....

در نگاه آخر...

Assassin's Creed II در دست ساخت توسط اعضای گروه بزرگ یوبی سافت است و این گروه قصد دارند تا ثابت کنند چقدر توان در ساخت بازیهای بزرگ دارند.اطلاعات و موضوعاتی که امروز در این پیش نمایش با هم خواندیم نشان میدهد که این بازی واقعا قصد تحولی اساسی در سبک اکشن، ماجراجویی را دارد و قصد دارد با تجربه گذشته خود و اضافه کردن متدهای جدید در دنیای آزادانه بازی ؛ یک حیات جدید به دنیای Assassin's Creedببخشد. بازی که قصد ندارد مانند هیچ بازی دیگری باشد، بازیی که میخواد مستقل و با تجربیات خودش به هدفش که ساخت درست "تاریخ و هنر" در دنیای گیم است برسد. این را واقعا باید بدانید دنیای بازیهای کامپیوتری مدیون بازیهایی همچون Assassin's Creed است چون این بازی جزء معدود بازیهایی است که قصد دارد هنر را در کالبد و ریشه خود نفوذ دهد! این کار سخت و طاقت فرسا است و تا به حال هیچ بازیی نتوانسته به درستی این موضوع را به تصویر بکشد! به امید اینکه Assassin's Creed 2 شروع رویایی برای ساخت بازیهای با تمی رئال ، تاریخی و هنری باشد؛ تا زمستان 2009 منتظر میمانیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 20:32 http://buxiran.mihanblog.com/

با سلام
اینجانب مدیر وبلاگ ¤کسب درآمد اینترنتی¤ به آدرس http://buxiran.blogsky.com می باشم که در گذشته افتخار داشتم که با وبلاگ شما تبادل لینک کنم . به دلایل یکسری از مشکلات بنده از وبلاگ بلاگ اسکای به میهن بلاگ نقل مکان نمودم . حال از شما تقاضا دارم با توجه به این که من لینک شما را در آدرس جدید قرار داده ام . لینک وبلاگ بنده را به آدرس زیر تصحیح نمایید .
از شما کمال تشکر و قدردانی را دارم .
عنوان وبلاگ : درآمد اینترنتی
آدرس وبلاگ : http://buxiran.mihanblog.com

chaos-warriors چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:48 http://warriors.mihanbb.com/

سلام به شما دوستان گرامی انجمن Warriors 52 روزه که افتتاح شده کسانی که زیاد اینترنت میرن و می تونن تو این انجمن فعالیت کنن و در واقع دوست دارند جزء ناظم های بخش ها باشند عضو بشن و بهم با استفاده از پیغام خصوصی خبر بدن مثلا: من با نام کاربری(فلان) عضو شدم و میتونم فعالیت کنم و میخوام مدیر بخش تفریح و سرگرمی بشم ، منظور از فعالیت: مثلا ناظم بخش گالری عکس ، تو انجمن عکس میزاره و ناظم بخش نرم افزار ، برنامه برای دانلود میزاره و...

ناظمیت بخش ها درحال حاظر پر شدند فقط 4 تا مونده که عبارتند از:
ناظم بخش بازیها
ناظم بخش کدهای جاوا
ناظم بخش نرم افزار
ناظم بخش موبایل

دوستان عزیز توجه داشته باشین که در هر بخشی که میتونین فعالیت کنین اون رو انتخاب کنید
فعلا در حال حاضر بازدید انجمن به خاطر تازه تاًسیس بودن ، کم بودن مطالب ، عضو و مدیران و ناظمان بخش ها معمولی هستش و خوشبختانه کم نیست . در ضمن این انجمن تو 41 صغحه از 100 صفحه گوگل ثبت شده و وقتی به 100 برسه بازدید فوق العاده خواهد شد(حدود 1 ماه و نیم دیگه) و بالاخره بعد از شلوغ شدن انجمن هم من و هم شما دوستان زیادی پیدا میکنیم
تفاوت استثنائی این انجمن با انجمن های دیگه (اگه ناظم بخش خوب بتونه فعالیت کنه هیچ وقت عوض نمیشه مگر اینکه خودش استعفاء بده ، ولی تو انجمن های دیگه اینطوری نیست هر سال یک ناظم انتخاب میشه)
دوستان توجه بفرمایید که این پیام عمومی بوده و برای همه ارسال میشود پس کسانی که زودتر از همه عضو میشن و ناظمیت بخشی رو میخوان به اونها تعلق میگیره ، پس منتظرم.

JOKER شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:37 http://e-fantasy.mihanblog.com/

سلام شما ما را لینک کنید و لینک اول بگذازید ما هم دقیقا همین کار را می کنیم.
( ۩۞۩ دانلود جدیدترین و عجیبترین نرم افزارهای روز دنیا.۩۞۩ )

علی سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 00:13

ٌپکی کامل و کاربردی برای ارتقاء سیستم عامل (رایگان) - سیستم عامل خود را حرفه ای کنید

http://ph4ntom.blogfa.com/post-429.aspx

Windows Optimize 2009v1.0 by VoroJaCK

mojtaba چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 14:04 http://www.amirmoj.blogfa.com

خیلی قشنگ بود

MH.H پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 http://www.ir-news.mihanblog.com

با سلام.شما منو با نام nokia2009 لینک کردید ولی به دلیل یه مشکل وبلاگم خراب شد و یه وبلاگ دیگه ساختم.
حالا لطفا" منو با نام "وبلاگ ایرانیان" و با آدرس
www.IR-news.mihanblog.com لینک کنید و وبلاگ شماهم در وبلاگ من مانن سابق بصورت بینک وجود دارد.
MH.H

صحیح شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد