پیش نمایش White Knight Story


White Knight Story 


Level 5 یکی از کمپانیهایی است که در TGS07 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است چون این شرکت یک RPG زیبا برای PS3 برای نمایش دارد و دموی بسیار کوتاهی از بازی را در اختیار بازیکنان قرار داده است.این بازی سال قبل اعلام شد.

اسم رسمی و ژاپنی بازی Shirokishi Monogatari و به زبان انگلیسی یعنی White Knight Story میباشد.بازی اختصاصی PS3 است و از داستان بازی هیچگونه اطلاعاتی در دست نیست. در ابتدا ضد حالی مثل ضد حال ff x میخورید چون زبان بازی ژاپنی است.ولی با کمی امتحان منوها و استانداردهایی که در منوهای بازیها وجود دارد میتوانید بازی کنید. در شروع بازی هشت کاراکتر برای بازی وجود دارند ولی در ابتدا فقط یکی از آنها قابل انتخاب است که بعد از انتخاب کاراکتر هم صفحه ویرایش ظاهر کاراکترتان نمایان میشود که میتوانید تمام اجزای صورت را به طور دقیق سفارشی درست کنید. 

وقتی وارد بازی شد در نگاه اول یاد بازی Final Fantasy xii می افتید چون منظره ای که برای اولین بار وارد آن میشوید بسیار شبیه منطقه Giza plans در ffxii است.دوربین از پایین و کف زمین دنیا را نشان میدهد و بعد از کمی انیمشین کنترل بازی را به دست میگیرید. پاتری شما چهار نفره است. یاران شما لباسهای جنگی قدیمی پوشیده اند ولی خود شما زره و کلاه خود نقره ای و زیبایی به تن دارید با شمشیر بزرگ که ابهت خاصی به شما داده. 

گیم پلی بازی عین final fabtasy xii است.راداری در اختیار دارید که همه اشیاء و اجزای مهم طبیعت را از جمله شما و دشمنان نشان میدهد. کمی جلوتر اولین دشمن روی رادار ظاهر میشود وقتی به اون نزدیک شدید از قطع شدن صحنه و رفتن به صحنه مبارزه یا هرگونه بارگزاری خبری نیست.ظاهر این دشمن بی طرف است و اگر با او کاری نکنید او هم با شما کاری ندارد بنابراین از منوی مبارزه گزینه حمله و بعد دشمن را انتخاب میکنید تا شخصیتتان به دشمن حمله کند بعد از آن انتخاب مختلفی به شما داده میشود که باید با جهتهای چپ و راست حرکت مورد نظرتان را انتخاب کنید تا شخصیتتان به دشمن حمله کند.تنها تفاوتی که در W.K.S و FF XII در مورد مبارزه وجود دارد تایمری است که در این بازی نمایان میشود و به شما فرصت میدهد قبل از تمام شدن وقت حمله تان را انجام دهید. 

زبان ژاپنی بازی کمی کار را برای شما سخت میکند و به درستی نمیدانید که کاراکتر چه حرکتها و قابلیتهایی دارد ولی با کمی سماجت میتوان پیش رفت. در کل این بازی یک RPG زیبا برای کنسول PS3 است و میتواند رقیب Lost odyssey در Xbox 360 باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد