نقدوبررسی Company of Heroes

Company of Heroes 


9.0
عالی
 
GamePlay 
 8
Graphics 
 9
Sound 
 7
Value 
 8
Tilt 
 9
سطح بازی: Hard
درجه سنی: Mature 17+
زمان یادگیری: بین 15 تا 30 دقیقه
نقد پلتفورم: PC
نقاط قوت : گرافیک ، صدا و خلاقیت عالی
نقاط ضعف : نیاز به سیستم قوی برای اجرای کامل
در ابتدا میتوان با جرات گفت که ((بازی سبک استراتژیک مربوط به جنگ جهانی دوم)) از این بهتر نمیتواند باشد. این بازی در سال 2006 با حضور شماره اول خود توانست بسیاری معیارها را عوض کند و میتوان آن را تحولی در دنیای بازیهای استراتژیک خواند. نسخه دوم این بازی در اواخر سال 2007 عرضه شد که در حقیقت یک بسته الحاقی میباشد ولی بسیار فراتر از یک بسته الحاقی میباشد، چرا که به تنهایی نصب شده و نیازی به نسخه قبلی ندارد و پیشرفت قابل توجهی نیز در آن وجود دارد. داستان بازی قویتر از نسخه پیشین آن است و شما با مراحل زیبایی در بازی روبرو خواهید بود و حوادث ناگهانی در میان بازی این زیبایی را دو چندان می کند. 

موتور گرافیکی بازی بسیار قوی عمل کرده و شما قادرید از چند نما و منظره بازی را هدایت کنید و به هر کجای نقشه که میخواهید سیر کنید و با امکانات گسترده ای که در اختیار شما قرار داده شده است با عملیات خرابکارانه و استراتژیکی قوی جلوی حملات سنگین و نفوذی دشمن را بگیرید.

بازی در انجام مراحل هیچ گونه باج و فرجه ای به شما نمیدهد و روح جنگ و سختی آن را به خوبی منتقل میکند. در بازی اگر سرعت کافی را در کنار استراتژیک جنگی خلاقانه به کار نگیرید به موقعیتهای جبران ناپذیری میرسید.این بازی ((مانند بسیاری بازیهای این سبک که در آنها دشمن یک یا چند عمل را تکرار میکند)) نمیباشد و اگر به او فرصت دهید کار خود را انجام دهد میتواند پایگاه های نیرومندی بسازد.
بدلیل گسترده بودن فضای بازی، طراحی بسیار خوب مراحل، واقعی بودن حرکات سربازان، طراحی دقیق اسلحه ها و وسایل نقلیه موجود در این بازی (که بسیار همگام با همان دوره می باشد)، فیلم برداری و جایگری بسیار خوب دوربین و بسیاری دلایل دیگر این بازی در نوع خود همتا ندارد و نهایتاً صحنه های اکشنی که در بازی خلق میشوند بسیار پر هیجان و طبیعی جلوه میکنند.

از لحاظ گرافیکی این بازی در حد بالایی قرار میگیرد. Textureهای طبیعی و مدل سازی های عالی و مطمئناً افکت گذاری های مناسب باعث میشوند گیمر از گرافیک بازی لذت ببرد. سیستم ذره ای(Particle system) خوب و افکتهای انفجار و تخریب چشمگیر، به زیبایی گرافیک بازی کمک میکنند.

در رابطه با صدا گذاری بازی هم نمیتوان ایرادی وارد کرد و کاملاً بی نقص و تاٍثیرگذار کار شده است. صدای سربازان و افکتهای انفجار و حرکت ادوات بسیار طبیعی و جالب توجه میباشند. همچنین آهنگسازی این بازی در حد انتظار است و موزیکها با توجه به موقعیتها عالی هستند.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 22:23 http://mst-pcgame.blogfa.com

دوست عزیز لینک شما در وب قرار گرفته است لطفا با دقت بیشتری جستجو کنید

محمد چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 13:08 http://mst-pcgame.blogfa.com/

*گیمرهای پی سی باز بیان داخل*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد